Godmorgon med bilder!

Jag har nu flyttat hemifrån som de flesta borde fattat vid det här laget. Har bosatt mig i Linköping och jag saknar att bo hemma faktiskt. Hehe, av ren lathet. Jag jämförde hur mamma tvättar lakan och handdukar - DOM ÄR BEBISLENA! (Kan bero på att kvinnan både manglar och stryker allt typ.) Mina är bara.. Fluffiga? Och hur snabbt blir det inte dammigt egentligen? Jag har dammat typ varje dag och dammsugit varannan dag. Helt sjukt. Sen måste man tänka på mat också! Hujaaa.. Aja.. Så är det!
Här kommer lite bilder!














Svar till min kära syster Emilia; bra där! Men jag vill se bilder också! ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

Men hur mycket begär du va mig egentligen? Bilder? Det e ju skitjobbigt att först ladda in dom i datorn o sen ladda upp dem :S

2011-08-23 @ 18:04:55
URL: http://nattstad.se/emaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0