I min egna sköna säng, för nu.

Hej mina amigos.
Har varit skittråkig här på bloggen men har haft så mycket annat för mig. Jobbade min sista vecka den här veckan, usch. Känns jobbigt när man kommit både arbetskamrater och kunder nära! Men kommer ju tillbaka nästa sommar. Nu i helgen har jag spenderat all vaken tid med mina underbara vänner. Blev middag och utgång i fredags och sen lite party i lördags. Den kvällen slutade dock både halvnyktert och tidigt för både Vickan och jag var så supertrötta. Idag var jag, Emilia, Gustav och Walther en sväng till Linköping och dumpade av massa saker. Fick med mig ett lass med kläder, kökssaker och min cykel.

Imorgon går det största lasset med saker. Men blir nog en sväng till någon gång i veckan!
Nej nu måste jag sova. Känner mig lite low så jag piggar upp mig med toast och scrubs. Här är lite random bilder..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0