Min och Sofies 20-års fest!

Hade 20-års festen för mig och Sofie hemma hos mig med massa tjejor. Vi åt mat, tårta, drack, hade musikquiz etc etc. Det var grymt roligt och är jätteglad att så många kunde komma. Det enda jobbiga med att ha fest hemma hos sig själv är att det måste städas.. Usch. Men jag hade ju mina gullungar som hjälpte mig innan krogen - Tack till er!


En liten del av folket.


Jag tänder våra fina tårtor. Den ena hade dock blivit mosad av någons vinflaska, haha.







Tydligen gillade jag den här posen.. jag och min vackra syster!


Min andra vackra syster! Var den enda bilden jag fick på henne!


Alexandra och jag, rätt söta huuuuh!


Glad födelsedagstjej!


Sweets!


Fina Carro!


Hanna har typ.. Alltid varit kortare än mig, men böh! Skitungen är ju nästan ett huvud längre än mig! Avundsjuk...




Min fina Frida.


Sen ville ju självklart Emilia vara med på ett hörn. Eller, i mitten..




Vickan och Emelie!


Jag och Malin, klasskamrater, arbetskollegor. Ja, typ allt!


Men göölle dåå...


lalalaaa...

Det får räcka så länge.. Orkar inte ladda upp fler just nu. Har en miljon bilder på mig när jag plaskar i poolen, varför? Jag hade en grym kväll med mina pinglor och tack för att ni kom, och självklart tack för era fina presenter!

Puss!



Kommentarer
Postat av: jessica

fina bilder! :) men vart tog bilderna på oss vägen ;)

2011-08-09 @ 13:01:22
URL: http://jessicarombing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0