LÅNGT inlägg...

Jag vet att jag bloggat skitkasst det senaste. Tråkigt tycker jag själv då jag gillar att skriva ner massa skit här. I alla fall.. Helgen har varit GRYM! Har slösat lite för mycket pengar på drinkar och shottar men det får va!

I torsdags var jag på fest borta i johannelund med Emelie. Vi går ju i klass b och hände med några från d klassen. Var väldigt trevligt faktiskt. Tanken var att vi skulle dra hem skapligt eftersom vi hade matte klockan 8 dagen efter.. Men vi trippade in i lägenheten här runt halv 4 snåret. Smidigt!





I fredags kom Malin och Amanda ♥ Saknat dom massor! Vi körde en rejäl utgång och Sovanny var även med. Skitkul! Sovanny åkte senare hem till sig och vi andra tre stannade kvar ett tag. Efter ett tag tåg vi taxin hem och Malin ringde massa roliga samtal, HAHA! Sen hade vi massa tjejsnack och däckade i sängen till scrubs.







Igår hängde jag med Emelie och vi började blanda lite drinkar och woooops så var vi nere på bargatan igen. HÖHÖ. Jag kommer bli spritfet snart.. Vi var både på platens och platå men det var så fullt på platens så vi var där i.. 2 minuter? Aja, väl på platå träffade vi lite roligt folk, Emelie drog rätt snabbt så jag flummade ju runt. Hamnade helt plötsligt vid en bord där det beställdes in vin, rosé, öl och cider i mängder så jag hade det jävligt bra där. Hehe. Var väl hemma runt halv tre kanske och slocknade direkt.

Idag har mamma och pappa var och hälsat på mig! Så har äntligen fått en micro och min hostmedicin. Sen var vi och handlade lite mat och tog en sväng på Ikea. Köpte med mig fler galgar, blommor, krukor, en fönsterlampa till köket och en skohylla. Blev så fint så!

Nu ska jag skriva klart det sista på min mattetenta som ska in imorgon. Sen blir det sängen på en gång! Är så himla trött!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0