Härlig Tisdag.

Idag var jag ledig, eller ja. Vi hade möte på jobbet, men eftersom jag slutar nästa vecka så var det ingen större mening att jag skulle vara med. Så dagen har varit lugn och skön! Var vid Fagerön med Emilia och Walther. Jätteskönt att bara ligga och dega vid stranden, plus lite bus med Walther såklart!

Har sedan varit i stan med mami. Handlade massor inför helgen. Jag handlade på systemet för första gången, kändes fel.. Haha!

Nej, nu ska jag fixa något lätt att äta (lite sent kan tyckas) sedan blir det antingen scrubs eller.. The Sims. Shit, jag kommer aldrig att växa upp..


Gillar den här hårfärgen.. När min toning gått ur lite mer så blir det nog denna färg sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0