Måndag.

Okej jag tänkte vara bitter idag, men jag skiter i det!


Gose!

Söndag.

Idag har jag ingenting vettigt att skriva..


Bild från min 20-års fest..

Har ej bestämt mig än..

...Men vill någon stackars själ kolla in bloggen på nattstad så finns den här: http://nattstad.se/elix


Gymmat och pluggat!

Träffade upp Emelie vid 2-tiden vid universitetet för att plugga fysik.. Läste lite i boken sen blev det nog mest snack! Drog sen till gymmet och köttade lite.. Sköönt. Jag gillar worldclass! Väldigt fint gym!

Naej nu blir det käk! Vi har beställt hem kinamat! Mums..

Hjärta.


Nytt!

Har köpt träningshandskar.. Äntligen! Är trött på blåsorna i händerna som jag får efter jag gymmat..

 


Äntligen!

Tatueringstid bokad! Yessss!


TRÄNAT!

Precis nyduschad efter ett jävligt svettigt träningspass! Körde som vanligt mycket kondition och sedan gymmade jag. Focus på överkroppen! Avslutade med att spurta på bandet sen blev det nedvarvning och stretchning.. Måste börja stretcha benen mer! Har blivit så oflexibel på senaste.. Ändring på det!

Nu är jag en döing i sängen.. Ska sova nu! Imorgon blir det troligtvis stan innan skolan med Sovanny. Måste köpa träningshandskar.. Har fått blåsor i handflatorna.. Buu..

Tudels mina söta!

Föresten! Har öppnat upp en blogg på nattstad.. Det skulle tydligen gå att flytta över hela gamla bloggen dit, funkar det? Hur? Ska jag börja blogga där??

Mums!


Bra dagar som denna behövs!

Idag har det varit en jätterolig dag! Har haft kemi och fysik och det verkar roligt! Svårt dock.. Men roligare än matte! Även fast fysik typ är matte... Slutade vid 5 och åkte och tränade vid 7/halv 8. Mycket skönt! Har ju haft uppehåll på en vecka nu tackvare hjärnskakningen. Men nu är jag på G igen! Imorgon kommer jag inte kunna gå, dödade benen och rumpan idag! 100kg benpress, låter tufft därför jag skriver det. Hahaaa!

Naej nu ska jag decka i sängen... Är helt sluuut!
Tudels!


Skola.

Har haft kemi idag med världens skönaste lärare! Nu; fysik!


Min dag.

Träffade upp Emelie stan förut som jag skrev. Jag köpte en ny haldsuk och mössa i en jättefin roströd färg. Kommer passa jättebra till min nya vinterjacka. Kan visa bild imorgon!
Åkte sen hem till Emelie och hängde där ett tag och pratade igenom helgen!

Nu ska jag dra på ett avsnitt av desperate housewives.. Men insåg att jag laddat ner fel säsong. Buuu!
Imorgon har jag föreläsningar heela dagen.. Slutar vid fem! Nu kör vi igång med fysik och kemi! Jehaaaa...


Söndag!

Nu ska alldeles strax börja knata mot bussen. Ska träffa upp Emelie på stan!
Puss!




Lördagsmys.

Lördagsmys med min fina!

BALMAIN.

Kan inte säga det för många gånger...







Många tankar.

Hade tenta idag i biologi. Den kändes bra men man ska aldrig vara för säker! Grejen är den att skulle jag inte klara denna tentan, så vet jag med 100% säkerhet att jag klarar omtentan för jag har ett HUM om allting.. Till skillnad från matten, där är jag bara en blind höna som irrar runt..

Nu ska jag jäsa lite framför tv:n.. TRÖTT!




Nu får det vara nog.

Har pluggat hela kvällen nu med Sovanny. Morgondagens tenta får gå som den går nu helt enkelt! Godnatt sweets!


Näringsväv.

Mitt mästerverk!


Nattplugg med Sovanny.

Jag börjar bli trött nu! Suttit här sen tio.. Tre och en halv timme.. Duktiga tjejor!


Biologi A.

Åkte till universitetet tidigare idag och pluggade ett tag. Shiiit vad mycket som ska fasta tills på fredag! Men inatt blir det uppesittarnatta på universitetet med Sovanny.

Kom hem för ett tag sedan.. Har ätit och duschat.. Funderar på om man ska dra igång ett avsnitt av greys anatomy? Tror att det borde komma ut ett nytt idag om inte annat.. Hoppas det!
Hörs!

-Vad hände?


I lived, I loved.


Nu får det räcka!

Har pluggat på om arkéer och bakterier nu under kvällskvisten men nu får det räcka! Imorgon är det onsdag och då åker jag troligtvis till universitetet och köttar mig igenom boken! Får mer gjort där! Men nu blir det ett greys anatomy avsnitt sedan ska jag sussa sött.. Är såå trött och slut i mitt stackars hjärnskakade huvud..
Tuudels!

(Går ej att ladda upp bilder)

I lived each day.

Hej babes!
Gah, hade ju tenta idag i matematik 1 (dvs. matte A, B och C) Det gick så pissigt så det finns inte! Aja, det får bli omtenta men det hade jag nästan räknat med.. Var jättesvårt! Speciellt för en annan som alltid fått kämpa med matten. I alla fall.. Just nu sitter jag här och är så mätt att jag är illamående, usch hatar den känslan! Håller också på att kötta biologiboken.. Där blir det fan ingen omtenta!

Varför ska matte vara så svårt för?


Kan ej sluta lyssna på den här låten förövrigt! Beyoncé är grym!
Beyoncé – I Was Here

Babbel!

Idag har jag pluggat matte hela dagen! Det går dock inte så bra för jag blir så snurrig. Huvudet hänger inte riktigt med känner jag!

Förövrigt ska jag göra som min syster.. Endel människor behöver man inte ha kvar i sitt liv, dom som bryr sig försöker iaf visa det. Jag skulle kunna offra allt för mina nära och kära, släkt som vänner. Men nu tänker jag inte fortsätta med det för dom som inte ger något annat än tjurighet tillbaka. Jag tycker verkligen att det fulaste som finns hos en människa är den här "översittar stilen". Men trivs ni i den så kör hårt :)

Nej mina fina! Nu ska en annan tillbaka till pluggstugan! Tudels!


Matte

Tentaplugg!


Bilder!

Jag tänkte pigga upp med lite bilder här från igårkväll, några blev det iaf!


Hej folks.

Har precis kommit hem från akuten.. Var ute igår med Malin här i Nyköping. Grymt kul kväll men den slutade jäkligt illa med att jag ramlade och slog huvudet i kullerstenen.. Imorse spydde jag och var helt groggy, men det var inte baksmällan.. Var sån skillnad! Så läkaren sa att jag fått hjärnskakning och ska vila ett tag.. Känner mig fortfarande groggy så ska verkligen bara softa idag!


Jag vet knappt själv!

Vad jag skriver här och inte skriver?
Aja, för er som inte hängt med så åkte jag faktiskt hem den här helgen. Nyköping, Björkvik och Katrineholm blir det! Kände inte för att vara ensam något mera så ville hemåt faktiskt! Lite synd när det blir så, men så är det!

Idag har jag pluggat matte HELA dagen. Gjorde en exempeltenta förut och jag samlade ihop 9 poäng! Vilket är awesome för mig som bara siktar på G.. 8p är godkänt så kände mig nöjd där!
Nej mina vänner nu ska jag sminka mig lite och byta om.. Ska iväg och fira min farbror som fyller 50!


Woops..

Man ska inte lämna ifrån sig sin telefon till en opålitlig syster..


Bloggrape

Haha nu e det storasyster som tar över lillasysters blogg!

Bjuder på lite bilder :)


Wiie!

Åh nu mår jag mycket bättre! Är hemma i mina trakter och just nu myser jag och walther(systerson) i soffan framför skrek den fjärde. Imorgon får jag förhoppningsvis pussa på min darling också! Saknar honom!


So they don't forget..


Varför bryr man sig så mycket om vad andra tycker om en?

Fuck off elaka jävla människor!!

+++

Jag har världens jävla pisskväll. Endel förstår verkligen ingenting alls! Kom fan inte och säg att jag är osmart, jag vet i alla fall hur man beter sig som en människa!
Usch, svenskar i ett jävla nötskal. Slappna av förfan!

Tänk om Linköpings universitet hade samma beskrivning som denna i LA.. Skulle vara trevligt med annat folk!
California State University Long Beach över 300 hektar storslagna campusområdet, som inramas av grönskande planteringar och tusentals blommande persikoträd, erbjuder en svårslagen utsikt över Stilla havskusten. Tunnelbanan avgår regelbundet till LA:s centrum och tar omkring en halvtimme och de långa stränderna ligger alldeles i närheten av universitetsområdet. California State University Long Beach Campus, som består av ett åttiotal olika skolbyggnader med fakulteterna: The Arts, Business Administration, Education, Engineering, Health & Human Services, Liberal Arts, Natural Sciences och Mathematics innehar alla de utmärkta faciliteter som kännetecknar ett campus inom California State University System. Här finns sportanläggningar, restauranger, studenthem, kaféer, föreläsningssalar, konserthall, multimedia lab, konstmuseum, affärer, bokhandel, studenthälsovård, bibliotek, pooler, gym och tennisbanor.


Ganska nice va..


I was here.

Jag hade en toppenkväll igår. Är så himla glad att jag hittat så fina vänner här!
Idag har jag mått som förtjänat.. Men man lever bara en gång! Nu mår jag bättre i alla fall och har städat här i lägenheten. Behövdes!

Vad ska man hitta på en kväll som denna? Tentaplugga kanske? Jag tror så..

Gave my all, did my best.

Music in my ears..


Mohombi – Maraca


LMFAO – Sexy And I Know It


Gym Class Heroes – Stereo Hearts - feat. Adam Levine


Rihanna – We Found Love

Nu stannar vi..

Förövrigt stannar vi nu årstiden och går tillbaka istället. Vill inte behöva ha vinterjacka på mig!
Skulle vilja gå runt i shorts, ballerina och kanske denna snygga virkade sak.. Mums..


Chicy.se

Onsdag idag va?

Tentaplugg blir det idag! Ska försöka hinna att masa ner mig själv till gymmet också.
Inga andra som helst planer idag. Får se vad som sker!

Ha det fint mina vänner!


Look at that body, I work ouuut!

Hurtiga tjejor på gymmet igår!




Vi körde först "weight loss" programmet på bandet, sen blev det styrka - mörda överkroppen! Sedan avslutades det med joggning och stretch såklart.. Vi ska bli starka!

Wildflower by Kenza.

Hur fina var inte dessa då?


Jahapp..

Jag blir så sur på att det är kallt.. ÖVERALLT! Hatar just nu att bo i lägenhet... NÄR FAN KAN DOM BEHAGA ATT SÄTTA IGÅNG ELEMENTEN DÅÅÅÅÅÅ? Jag fryser ju arslet av mig så fort jag kliver upp från täcket.. Och kallt som fan är det ute.. Aja en positiv sak är att i eftermiddag får jag svettas! Wie, då blir det gym..

Nu ska jag strax cykla till bussen. Tudels!


Can't hear a word you say.

Har haft en toppenhelg! Lite fest, lite plugg och mycket umgänge med fina vänner! Sånna helger gillar jag. Nu är jag dock ensammen hemma. Danne har farit till Katrineholm för en veckas praktik. Buu, gillar inte att sova ensam! Men en vecka går ju snabbt!

Nu ska jag ta och lägga mig. Imorgon väntar som vanligt matte och biologi. Sen ska jag svettas på gymmet med Emelie. Godnatt mina vänner!


Jag saknar värmen!

Lite blandat.

Min kväll igår var så jävla grym på alla möjliga vis.. HAHA! Så stört..
För er som inte fattar så var jag alltså ute igår. Var på ett (för mig) nytt ställe som heter flamman.. Det var i typ en källare så så fort man kom ner där försvann ALL mottagning på telefonen.. Och det blev riktigt svettigt där inne. HAHA! Kul! Jag var där med Sovanny plus några till från klassen. Fick även sova hos Sovanny så tack för det!

Nu mår jag faktiskt väldigt bra, men har lite ont i huvudet. Det får man ta! Nu ska jag dra till universitetet och plugga.
Hejpa!


Damp.

Förlåt för mitt kommande damp..
Omvårdnadslinjen är mitt största jävla MISSTAG någonsin.. Om man typ inte ska jobba som undersköterska eller studera vidare till sjuksköterska. Jag ångrar såååå bittert att jag inte gick natur.. Omvårdnad är fan ingen förberedande linje för universitetsstudier.. I alla fall inte om man ska läsa dödarmatte, dödarfysike, kemi, biologi osv.. ÅÅÅÅÅH!

Men nu ska jag skaka av mig det här.. Man ska ju inte ångra något. Men lite surt känns det..
Nej nu ska jag duscha och sedan gräva ner mig i biologin.


Bootyexpress.

Ja, en sak är ju säker.. Jag kommer INTE att kunna gå imorgon!

Nu köttar jag lite till då..

Nu blir det rumpträning för hela slanten! Får stå där som en robot efter som jag knappt kan "väckla ut" mina armar. Men det blir fint det!

Tudels!


We found love.

JAG HAR SÅ ONT I MIN KROPP! Kan inte sträcka ut armarna ordentligt och magen ömmar.. Bra skit men är väl kanske inte så supertaggad på bootyexpresspasset som jag och Emelie bokat in oss på ikväll.. Men det var tydligen bara ett kort pass på 30 minuter så det BORDE min kropp fixa! Haha. Mör i helgen? Tror så..

Imorgon är det förövrigt fredag! Wiie, innebär många bra saker!
Ha det fint vänner!


Gossssigt!

Goooomorron..

Jag är så himla trött! Hujaa... Ont i hela kroppen har jag med! Men det är skönt, då vet man att man har rört på sig i alla fall.. Ikväll blir det bootyexpress.. Då ska rumpan upp några hack!

äe fan nu måste jag springa till bussen!




Precis hemkommen.

Hade matte i 4h idag. Satt dock bara kvar i 3. Kunde inte riktigt fokusera just då så Emelie och jag tog en kaffe och satte oss och pratade lite. Vid 12 käkade vi lite lunch. Sen fortsatte matteplugget tills klockan fem! Duktiga tjejor! Sovanny var med också! Åkte då hem och åt.. Pluggade lite mer.. Är helt slut i huvudet nu! Hoppas man blir något smartare?! Haha. I alla fall.. Runt halv nio tiden följde jag med Sovanny och provade på ett dancehall pass. Sjuuuuuukt jobbigt men fan så roligt! Så har skakat både rumpa och fläsk nu!

Nej nu måste jag verkligen hoppa in i duschen och sedan sussa... Imorgon har vi först biologi sen matte!
/e.


Nära och kära.

Jag tänker på er mormor och speciellt Yngve ♥ Håller mina tummar att allt ska gå bra. Saknar er!


Godkväll.

Jag har tenta om två veckor.. I både biologi och matte. Känner mig inte så förberedd för det.. Det är väl det enda jag pratar om känns det som?

Aja tänkte lägga mig och läsa lite biologi nu. Imorgon har vi 4h matte så förhoppningsvis får jag undan lite då!

/Elin.


Jag är kär!

Jag blev lite kär i den här klänningen.. Kanske inte rätt årstid för den men fan så fin den är!


Monroeworld.se

Tränat!

Nu lovar jag er mina goda vänner att kategorin "träning och hälsa" ska uppdateras oftare! Köpte ett gymkort på World Class för ca 3 veckor sedan (!) men har varit supersjuk och haft sådan hosta att jag inte vågat träna. Men idag drog jag och Emelie dit och körde lite kondition plus lite styrka. Var mest där och "provade" det mesta. Dom har ju så många fler maskiner där än vad jag är van vid! Superkul!

Är supertaggad att få komma i form igen!


Shorts.

Eftersom att det fortfarande är relativt varmt ute så tycker jag man kan ha shorts.. Med strumpbyxor under såklart! Dessa kommer från fashionpash. Söta!


Lite sådär halvt besviken.

Smäll efter smäll efter smäll. Det är inte okej att man ska behöva "hävda" sig hela tiden. Jag förstår inte felet hos endel. Väx upp, inse verkligheten och framför allt var lite mänsklig och FÖRSÖK förstå sammanhang.. Usch.

Nej, nu ska jag inte ödsla mer energi på det. Har massor annat att tänka på!
Ska fortsätta med tvätten nu sedan plugga matte. VILL ATT SKITEN SKA VARA ÖVER!
Imorgon har vi föresten labb på eftermiddagen, låter kul!
/E.


Synd för er som inte ser glädjen med allt.. Saker händer, saker skiter sig men fan allt ordnar sig så länge man själv ser till allt det blir av. Shape up!

Sleep tight.

Efter två dagar utan matteplugg så ligger jag efter som FAN med matten, såg jag nu. Bra jobbat Elin! Då vet jag vad jag får pyssla med imorgon.. Jehaa..

Men nu tänkte jag krypa ner i sängen och läsa lite biologi innan jag somnar. Imorgon har vi bara en lektion om genetik tror jag det var.
Godnatt mina vänner!

Sean Paul – Got 2 Luv U - feat. Alexis Jordan
En annan låt som jag inte kan sluta lyssna på..


Give me everything.

JAG KOMMER ALDRIG I HELA MITT LIV ATT TRÖTTNA PÅ DEN HÄR LÅTEN.
Den gör mig peppad till ALLT. Den gör mig glad!

Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything




Gina Tricot.

Visst, gina's kvaliteé kanske inte alltid är den bästa men jag tycker dom har fått in en hel del fint på senaste! Synd att byxorna var slut i min strl. Dom var sjukt snygga! Dessutom har Gina Tricot såå bra modeller på sina byxor, sitter alltid jättebra.









Allt är som sagt från Gina Tricot's hemsida.

Tröstat!

Har lämnat tillbaka Mathildas bil idag, buhuu vilken latmask jag är! Nu får man ju börja åka buss igen! Men tack kära syster för lånet! När Emelie och jag kom tillbaka till Linlöping strosade vi runt lite på ikanohuset. Shoppade och åt! Mysigt! Behövdes verkligen. Känner mig lite low.

Imorgon är det ÄNTLIGEN skola igen. Behöver gräva ner mig i lite plugg!
Här är bilder på det jag köpte idag! Slänger även upp en bild på den fina lampan vi köpte till sovrummet x2.




Byxor från pieces ca 300:-


iPhoneväska, också från pieces 200:-


Och tillsist lampan från Ikea.

E.

Mina egna planer.

Den här veckan ska kicka så mycket ass!
Ger man sig in i leken så får man leken tåla helt enkelt..





Tuuuuushiiiee tush..

Smink.

Köpte två nya lack och en ögonbrynspenna igår. Sjukt billigt? Tror lacken kostade 50:- st och pennan ca 40:- helt okej för en student som mig!

 


Garderobs fix..

Igår höll jag på att fixa med garderoben, börjar arta sig! Men har mycket kvar. Blir förhoppningsvis fint tillslut! Idag ska jag och Emelie till mina hemtrakter. Vi ska lämna tillbaka mathildas bil!

 


Ikea

Har varit på Ikea idag.. Köpte detta plus en byrå och två sovrumslampor..

 


Söta tjejor.


Allt.

Orkar inte skriva så mycket men här är bilder från torsdagen.

 


RSS 2.0