Babbel!

Idag har jag pluggat matte hela dagen! Det går dock inte så bra för jag blir så snurrig. Huvudet hänger inte riktigt med känner jag!

Förövrigt ska jag göra som min syster.. Endel människor behöver man inte ha kvar i sitt liv, dom som bryr sig försöker iaf visa det. Jag skulle kunna offra allt för mina nära och kära, släkt som vänner. Men nu tänker jag inte fortsätta med det för dom som inte ger något annat än tjurighet tillbaka. Jag tycker verkligen att det fulaste som finns hos en människa är den här "översittar stilen". Men trivs ni i den så kör hårt :)

Nej mina fina! Nu ska en annan tillbaka till pluggstugan! Tudels!


Kommentarer
Postat av: sofie

vad har hänt? <3

2011-10-17 @ 21:57:21
URL: http://sossefis.blogg.se/
Postat av: emilia

Gör du rätt i ;) Du förresten gå in på fokis blogg o kolla in hennes nyaste naglar! Asså fan kan man verkligen göra så snygga naglar själv? Då vet ju jag vad jag tycker du ska utbilda dig till :) Puss och Lycka till imorgon!

2011-10-17 @ 23:32:36
URL: http://nattstad.se/EMaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0