Min tisdag än så länge..

Mattelektionen idag var intensiv får jag lov att säga. Två timmar höll den på men det kändes snarare som tio minuter. Efter lektionen så hällde regnet ner så varken jag eller emelie kände för att dra hemåt just då så vi stannade kvar och käkade en stund. Regnet avtog aldrig så var tvungen att cykla hem tillslut.. O fyfaaaan vad blöt jag var.. Kunde vrida ur jackan när jag kom hem! Sen jag kom hem har jag pluggat några tal (men har typ fel på varenda ett) sen har jag tvättat tre maskiner, dammat hela lägenheten, diskat, städat toaletten och pluggat lite mer! Men som sagt, det går segt så väntar just nu på att den smartare delen av familjen Eriksson, dvs Mathilda, ska ringa upp mig och hjälpa mig. Annars är jag körd! Nej nu ska jag ta mig an matten igen. Hatar när jag inte förstår!

Kommentarer
Postat av: sofie

Lycka till bästa du :) <3

2011-08-30 @ 18:25:16
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0