Put it on me.

Sitter just nu och försöker få tag på alla möjliga människor för att fixa skjuts för morgondagen UT till oss här i bushen. Haha. Men det går lite framåt! Skjuts in till stan sen har vi ju i alla fall. Shit kommer bli en kalas-kväll imorgon! (För er som missat, jag och Sofie ska fira våran 20-årsdag imorgon med vännerna.) Har dock en lite stress-känsla i mig. Det är mycket mat, fika osv som ska lagas. Känns som det kommer bli tight om tid! Men det beror till största del av att jag suger på matlagning!

Just nu mår jag som en påse skit, om ni vill veta. Har varit så stressigt på jobbet så ingen rast fick jag. Åt min första matbit vid 20 över tre då jag höll på att svimma. Var skit äckligt, började kallsvettas och kunde knappt gå. Så då fick det bli en 5kr korv på maxi! Haha!

Nej nu ska jag försöka piggna till. Måste städa rummet osv..osv..osv...
PUSS mina goa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0