Söndag idag.

Har tillbringat min helg med Frida. Har varit superkul att träffa henne igen! Vi har shoppat och ätit föör mycket denna helg men det har det varit värt. Jag köpte en ny vinterjacka idag. Den är jättevarm och "puffig". Den kostande fan tre tusen så fan om den inte är varm! Kan visa bild sen.

Tänkte svara på en fråga också jag fick..
lalleh om +++:
hur mkt kostade den där hårprodukten och var köper man den? mitt hår är ganska torrt o de skulle vart najs o ha! :)

Den kostade ca 250kr och jag köpte min hos frisören. Så jag antar att den finns hos dom frisörerna som har stort utbud av hårprodukter.


Jag vill ha sommar året om!

Kommentarer
Postat av: sofie

kände bara för att skriva det ordet just då :p inget speciellt :)

2011-08-28 @ 19:17:55
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0