Tröttsamt.

Jag blir lite deprimerad på saker. Jag vill ha lite flyt! På andra nivåer än jobb osv. För det är det enda jag gör! Känns det som. Men inget händer om man inte fixar det själv.

Jobbat idag, gick bra! Hade introduktion med en ny tjej, gick bra men blev nog lite rörigt för vi hade massa småpyssel att fixa med under hela dagen. Men så är det ju inom hemtjänst!

Nej nu måste jag sova.. Imorgon jobbar jag sista arbetspasset inför helgen! Sen är det fullt upp! Måste städa hela huset imorgon. Damma, dammsuga, torka golv osv osv. Tycker inte om att bjuda in folk när det är rörigt! Nej nu blev det längre än tänkt här.. Godnatt mina fina!




Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0