What do we have here?

LÅNG skoldag idag. Matte i två timmar, LÅNG rast, biologi A i två timmar och sedan klassföreståndartid i två timmar. Är helt slut! Har räknat massor av matte idag med Emelie och Sovanny. Det går såå mycket lättare när man kan få hjälp.. Idag kommer jag få sitta uppe länge för att räkna klart det sista.. Tror vi räknat drygt två kapitel i boken på två lektioner.. Eller kanske var det tre kapitel? Aja, sjukt snabbt går det ialla fall!

Hade första biologi lektionen idag också. Måste köpa boken + kompendiet till kursen. Men det verkar jävligt roligt! Vi är över hundra pers på dom föreläsningarna. Känns lite annolunda!

Dessutom cyklade jag hem i regn för andra dagen idag. Igår kunde jag vrida ur min jacka.. HATAR regn..
Nej mina vänner, jag vet att det är rätt bildtorrt här men det kommer! Måste bara komma in i allt.. Nu ska jag cykla till affären och handla lite. Sen blir det matteplugg!

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0