After all, I need you.

Lite tankar..
Sommaren går så snabbt.. Har inte hunnit göra så mycket som jag tänkt mig. Varför kan man inte få pengar utan att jobba? Bara leva livet liksom. Skulle inte vara så tokigt! Jag kommer snart att flytta till Linköping, shit jag ska äntligen lämna boet! Känns konstigt.. Men bra. Lite nervös. Men det hör till!
Jag saknar skolan.. Fast.. Gymnasiet. Hade det så bra då, allt var så enkelt! Saknar massa klasskamrater, var fan håller ni hus?!

Jag är en riktig velare också, på tal om ingenting viktigt... Blond, brun, svart. Blond med lite skiftningar, brunett med ljusa slingor, svart.. Mörkbrun? Jag snackar hår alltså.. Ser förjävlig ut men vet inte vad jag ska göra.. Kan någon bestämma åt mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0