Godmorgon fellas!

Nu är det såhär att jag känner mig oerhört negativ och "low" typ.. Hela tiden. Och jag har verkligen inte tid med det så nu blir det total-ändring! Idag ska jag jobba hela dagen och det ska bara kicka ass helt enkelt. Ikväll ska jag somna gott och sova bra för att sedan ge mig an ännu ett arbetspass, och så får jag se fram emot ledighet på... Fredag tror jag det blir? Äh, det funkar!

Igår ringde Frida till mig. Hon har varit iväg och grejer så vi har inte hörts på länge. Hon avslöjade vad min 20års present är, bara för den måste planeras lite. Helvete vad glad jag blev! Jag har så fina vänner!

Nej nu måste jag verkligen klä på mig.
TUDELS!




Miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0