I need your war in a rush rush rush...

Hej babes.
Har börjat på tusen inlägg, publicerat, tagit bort eller gjort om.. Ger det ett försök till! Idag har det inte varit den bästa dagen i mitt liv, kan man ju inte påstå. Men jag måste lära mig att ta allt med en klackspark, funkar inte det så får jag hitta en annan lösning. Men just nu är det ett senare problem.
Låten jag la upp i tidigare inlägget går på repeat. Både orginalet och remixen. Gillar den skarpt!
Alexis Jordan – Hush Hush - Cahill Full On Remix Edit
Alexis Jordan – Hush Hush

Just nu känner jag för att nätshoppa, japp. Jag ska ligga uppe hela natten med scrubs, nätshopping och lite vatten.. Det gör mig glad!



Imorgon ska Hanna agera personlig-sparka-igång-Elin-tränare. Vi ska ge oss ut på en springrunda tillsammans.. Jisses, jag som alltid springer själv annars.. Men har inte tränat på sjukt länge, så behöver en spark i arslet! Senare på eftermiddagen/kvällen imorgon ska jag träffa min gamla goa kamrat Erika. Shit vad länge sedan det var, FÖR länge sen.. Hon kommer ju snart flytta in till stan! Roligt!


Gammal bild från Vickan's 18-årsfest! Snart två år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0