Mina fötter brinner och benen svider.

Vacker överskrift jag fick till..
-Idag har jag jobbat 7-21. Hela dagen utan paus! Men dagen har gått i ett så det gick snabbt. Var med om en rolig (chockande?) sak på jobbet också, men mer får jag inte säga! Haha, helt sick..

Nu ligger jag som vanligt i min sköna säng och glor på scrubs - tröttnar aldrig!
Jag är ledig hela helgen, PLUS måndag. Hur underbart?
Hörs vänner!
E.



Svar till min goa Kristin som hittade hit! (Såg inte om du hade någon blogg?) Allt är bara fint med mig! Längtar till hösten och plugget! Tack för den fina hälsningen :) Hoppas att allt är bra med dig också! Var länge sen vi hördes eller sågs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0