Something special.

Tjockis zombien här!
Har sprungit i alla trappor under hela helgen nu, men inte fan kan jag sluta äta kakor! Haha! Var med om en riktigt rolig sak på jobbet igårkväll/idag.. Kan berätta kortfattat att jag släppte in en kille till tennisplanerna igår och han blev jätteglad. Så imorse när jag kom till jobbet så satt det en lapp på "min" Vionord-bil där det stod: Till vionord-tjejen. Där tackade han så mycket och lämnade sitt nummer! Haha, snacka om att jag och Malin fick oss ett gott skratt där på morgonkvisten!

Slutade jobbet vid kvart i 4 och körde hemåt.. Sov i flera timmar och vaknade nyss.. Tänkte faktiskt ge mig ut på en promenad sen blir det duschen! Imorgon jobbar jag 7-14! Föresten, den här månaden har jag jobbat 70 timmar OB-HELG. Rätt bra.

Bloggen blir roligare när jag är ledig, lovar babes!
GAAAH juste, imorgon blir jag tanta... Hela 20 år..
PUSS LOVERS!





Söt tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0