Torsdag.

Igår fick jag hem mina saker ifrån Nelly, jättenöjd med allt faktiskt! Älskar tröjan..
Igårkväll var jag hemma hos Sofie och Marcus. Drack lite, åt Pizza, sen utgång. Var tanken i alla fall. Men vi blev så trötta så vi gick och la oss. Tanter!

Vaknade väldigt tidigt idag och åkte till Vickan. Hon hjälpte mig att tona mitt hår. Jag vill så gärna bli blond igen men mitt hår klarar inte av blekning nu alls, då har jag inget hår kvar snart.. Så det blev mörkt och fint! Ska gräva fram mitt löshår också.. Någonstans.. På kvällskvisten har jag varit ute i Marmorbyn och pussat på Danne. Åkte hem sen eftersom jag börjar jobbet klockan sju imorgon. Sen är jag ledig igen i tre hela dagar! UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0