NJUT!

Idag ar det forsta dagen (okej, andra dagen) som jag har njutit av solen. Helt sjukt vad skont det varit att bara fa ligga och steka utan att det kanns som att hela brostet/halsen/nacken ska klia/brinna upp. Mina eksem ar helt borta nu och det tackar jag for.. Ska grilla garnet nu!

Igar var vi i storstaden Palermo. Shit, GALEN trafik! Finns inga rodljusen heller.. Fyfan! Har hunnit med en hel del shopping. Danne kopte en jacka for 2000kr pa GUESS, skitsnygg! Nar vi skulle hem missade vi bussen sa fick ta en taxi hem.. Jag var livradd hela tiden, trodde jag skulle do...

Imorgon ser vi fram emot en dag med sol och bad! Ska ocksa hinna med att aka till nagon marknad, behover handla mer presenter! Sen kommer vi hem natten till sondag :)

PUSS amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0