Run the world.

Igår jobbade jag kväll med Malin och Tommy, ett bra gäng var vi alltså! Idag blev det också jobb men jag blev positivt överraskad när jag såg att jag bara jobbade till två. ade skrivit att jag slutade kvart i fyra på mitt schema!

När jag kom hem slängde jag i mig lite mat (som jag måste bli bättre på att äta - ordentlig mat alltså) sen somnade framför scrubs. Jag blir så läskigt trött på eftermiddagarna att jag håller på att somna i bilen.. Det funkar inte! Har varit såhär trött/seg/jävlig ända sen svininfluensa sprutan, så ska ringa någon vårdcentral och få det uppkollat för det här funkar inte. Blir fan rädd när jag sätter mig i bilen..

Nu ska jag ladda in lite bilder här på datorn så får vi se om jag har något att bjuda på sen!
E.

Bild från midsommar, som ni redan sett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0