Sicilien!

Hej babes.
Just nu sitter jag pa hotellets datorer och glor runt lite.

Vi har det jattebra har i varmen. Med vissa undantag.. Hehe. Borjade med att det har varit lite smamulet de forsta dagarna och sedan fick jag soleksem, som vanligt. Sa har knappt varit i solen alls faktiskt. Valdigt trakigt nar det blir sa. Det svider och kliar konstant! Men det borjar bli lite battre nu sa forhoppningsvis kan jag steka imorgon! Maste ju hinna fa lite farg innan jag kommer hem..

I mandags var vi inne i staden Cefalu och strosade runt litegrann. Staden ligger vid ett gigantiskt berg och det var massa smagator overallt. Mysigt! Hittade dock inget roligt forutom att jag skulle kunna ta med mig tusen par skor hem! Fanns sa himla manga fina!

Horde att ni dar hemma ocksa har valdigt fint vader? Typiskt, skulle ma battre om ni hade regnskurar!
Mouhaha.

Och Emilia, hittar du nagon akut-kur mot soleksem sa kan du val kontakta moi ;)

Hejpa mina amigos!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: jessica

aloe vera är super bra :)

2011-06-10 @ 19:05:59
URL: http://jessicarombing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0