Som det är!

Bilderna från Sicilien går inte att ladda upp, kommer bara upp en ruta där det står "websidan kan ej visas"... Suck. Men får ta det när det går! Idag har jag jobbat från 7-16. Har varit en ruskigt stressig dag idag! Shit, mitt knä är helt pajj nu efter allt spring! Ändå har jag haft mina bra spring/gå skor med dämpning.. Hatar mina slitna leder!

Imorgon är det ju midsommar och allt och jag börjar dagen klockan 5 med frukost. Sen blir det jobb mellan 7-14. Efter det blir det race in till andra staden Katrineholm där det blir mat, dryck och fest med ett härligt gäng människor! Mina favoriter! Kameran ska med!

Vi hörs när vi hörs amigos!
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0