There should be a Captain...

Hej darlings! Tänkte ta mig an webbloggen igen.. Behöver fixa upp den lite här och var dock. Men det behövs inte nu!

Idag har jag jobbat och slitit! Nej, inte slitit för det har varit lugnt för min del på jobbet. Slutade vid två och då gasade jag hem som en idiot (det är jävligt konstigt att jag inte har blivit av med mitt körkort än...) för att hämta ut min bebis-vita-iphone 4! Den är så fin! Och än får jag bara lägga ögonen på den.. Har inte fått simkortet.. Ringde till Telia och det ska komma till mig om bara någon dag. Bäst för dom!

Nu ska jag sätta upp håret i en knut, tvätta bort allt smink och sedan däcka i sängen framför en bra film. Härligt! Kanske lite internetshopping? Det gillar jag!

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0