Fredag.

Har tatuerat mig idag! Wiie, var så jävla nervös innan.. Ville bara ta löpet därifrån och skita i det men det gjorde ju inte så ont? Eller.. Min tatuering gick snabbt och sitter på ett bra ställe så det är väl därför! Jag är sjukt nöjd iallafall.. Visar bild när den läkt litegranna!

Just nu är jag hemma i Bjööörkvik.. Skulle kanske ha dragit ut ikväll i Nyköping.. Men naej, jag känner för att stanna hemma och tjocka i mig godis.. Hörs babes!


Christer, Vickan och jag på halloween för typ.. 3 år sen kanske?

PUSS TILL FINA FINA VICKAN SOM SKREV EN KOMMENTAR, FATTAR DU HUR MYCKET JAG SAKNAR DIG ELLER???? Ska skaffa skype så snabbt jag kan och fattar hur

Kommentarer
Postat av: Viktoria Shakalina

Hahaha vet du vad de bästa ääääär??? Att jag kan ringa sjukt billigt till din hemtel från skype ;) sov inte s¨å mkt idag så ska jag försöka nå dig :) PUSS PÅ DIG MIN BÄSTA!! <3

2011-11-05 @ 03:12:44
Postat av: sofie

sv: Tack fina du :) längtar tills imorgon :D <3

2011-11-05 @ 08:42:24
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0