Aldrig ska jag glömma dig.

Hej amigos, igen.
Nu är man ju kung på lite mer än mossa (från inlägget innan) nu kan jag nämligen allt om prokaryota och eukaryota celler. He he heee. Kanske inte riktigt, men nästan. Har pluggat några tal matte också. Men segt går det! Jag har planer på att åka hem till kära lilla Björkvik i helgen. Bestämmer mig på fredag! Skulle vara skönt att kunna träffa alla och hinna med en hel del plugg! Men samtidigt vill jag vara kvar här med Danne eftersom han var hemma helgen som var.. Får se!

Nej fan, nu ska jag sova! Imorgon börjar jag som vanligt kvart över 8 med matte i två timmar och resten av dagen består av samma sak. KÖTTAAAA!!






Lite Sicilien skulle inte vara fel nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0