Deeper than the sea.

Phuu vilken dag! Men effektiv och bra har den varit!
Gick upp tidigt och åt frukost med mamma. Satt ute i solen en stund också, har varit jättevarmt på våran altan! Som det alltid är. Skönt! Mathilda kom runt ett tiden och vi satt konstant från ett till ungefär klockan 6/halv 7 och pluggade matte. Så nu är A+B delen så gott som klar.. Har gått igenom och gjort det viktigaste i alla fall! Och första kapitlet i C boken är numera klart. Befriande känsla får jag säga..

När plugget äntligen var klart åkte vi in till stan och jag släppte av Mathilda hos Johan sen brummade jag vidare till Sofie! Ååh vad jag saknat henne! Vi storhandlade på maxi (alltid vi) Sen åkte vi hem till henne och prata massa strunt..

Imorgon ska jag upp tidigt och sen åker alla systrarna Eriksson upp till stallet! Imorgon ska jag rida! Wehoo!
Hörs mina vänner! Tudels!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Precis som förr ;) var roligt att ses igen <3

2011-09-25 @ 17:46:06
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0