Eftermiddagsbabbel.

Hej babes.
Hoppas ni mår bra! Jag börjar äntligen känna mig lite bättre i halsen och hostan börjar "släppa" nu. Litegrann ialla fall och det uppskattas som fan ska jag tala om för er!

Idag hade vi biologi på eftermiddagen och föreläsaren idag var riktigt bra. Väldigt tydlig var hon vilket jag gillar. Men jag ser inte fram emot tentan vi ska ha på ALLT inom biologi A.. Kommer bli tufft men jag ska fixa det! Så är det bara. Pratade med några klasskamrater idag och vi ska dra ihop ett gäng och sätta oss och plugga tillsammans någon dag. Kommer nog bli grymt bra. Har man någon att diskutera med. Plus att jag har en hel den mattesnillen i klassen och dom kan gärna få hjälpa mig!


I helgen kommer mina två pinglor Malin och Amanda till mig. Fyy vad jag saknar er!! Kommer bli grymt!!
PUSS vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0