Hemma in bbbbbbviiiikk...

Gött som fan! Igår hämtade pappa upp mig vid tåget runt 5 tiden sen drog vi en donken (fyyyyy Elin..) Därefter drog vi hemåt till Mamma. Jag stannade hemma ungefär en.. Halvtimme? Sen tog jag bilen till Nyköping. FAN SÅ FINT DET SKULLE VARA MED EN EGEN BIL DÅÅÅ... (Min skrotades ju efter... kanske två veckor. HAHA.) Aja, jag hälsade på Emilia, Gustav och Walther. Walther vågar knappt snacka med mig. Men det förstår jag, jag lämnade honom juuu. Stackars pööten..

Kom hem igen runt halv tio och jag stupade i säng på en gång.
Idag är det ju superfint väder! Älskar det! Förmiddagen har dock spenderats innomhus med biologiplugg. Mitos, meios, Lamarck, Darwin, könslös förökning, könlig förökning... Bla bla blaaa... Ska fortsätta med det nu och lite senare kommer Mathilda. Då ska jag få hjälp att avsluta A+B kursen.. ÄNTLIGEN!

Hörs mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0