Inte så mycket (vettigt) att säga, men..

Hej babes.
Igår hade vi exkursion (stavas det så?) aja vi var ute i skogen och muppade. Gjorde naturrutor och undersökte bottenskikt och fältskikt. Det var kallt som fan men shiiiit vad kung jag är på mossor nu! På eftermiddagen labbade vi med våra jordprover vi tog, kollade pH och sånt.. Gjorde massa diagram och diskuterade. LÅNG dag men nu är den gjord. Tycker synd om dom som hade detta idag eftersom det regnade hela dagen ungefär..

Förövrigt är jag jävligt sur. Har fortfarande grymt ont i halsen och hostar som en idiot.. Kanske ska åka till vårdcentralen och kolla om halsfluss? Men jag vet ju inga nummer eller något här! SÅÅ krångligt när man flyttat.. Blä.. Aja, nu ska jag plugga matte.. Imorgon börjar C-kursen och den läser vi på en månad. HAHAHAHA. Jag dör..

Tudels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0