Jo men okejdå.

Hej vänner!
Loggade in här och såg att min kära syster skrivit att jag var fruktansvärt dålig på att uppdatera.. Men jag skrev ju igår hallååå? Nejdå..

Ja, hur har min dag sett ut då?

Blrjade med biologi vid 8 fram till 10. Vi har en grym föreläsare! Vi kommer variera föreläsare beroende på vad vi ska ha för ämne att prata om under lektionen (just för att alla biologi-lärare ska kunna fokusera på just det ämnet dom är bäst på.) Detta är asbra tycker jag! Men nu håller jag bara tummarna att alla är lika bra som honom!

Efter lektionen drog jag och Emelie ner på stan och glodde runt. Hon köpte en miniräknare och jag köpte smink. HAHA tönt jag är.. Köpte faktiskt en present till Danne också, han blev go o glá! Trevlans!

Nu under kvällen har jag tryckt i mig massa mat och städat. Borde pluggat matte, men en dag off borde man väl kunna unna sig??
Äej fan vad text det blev.. Läs om ni vill!
HÖRS!



Kommentarer
Postat av: emilia

Tack kära syster :) E ensammen hemma (eller ja Walther e ju hemma men han sover ju den tråkmånsen..) Så jag räknar ju med att du ska blogga så jag har nått att läsa ;) Vad har ni för planer i helgen? Funderade på om jag o W skulle åka o hälsa på er :)

2011-09-02 @ 21:56:46
URL: http://nattstad.se/EMaria
Postat av: sofie

jag visste det :D haha!

2011-09-03 @ 09:11:14
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0