Min dag.

Har haft matte mellan 10 och 12 sedan biologi mellan 13 och 15. Gick väl helt okej förutom att jag mådde som en påse skit! Har fixat busskort åt mig och Danne nu så det är skönt. Kan man åka hur mycket man vill! Efter skolan fixade jag också gymkort på worldclass. Köpte för ett år, fast man betalar månadsvis. Men det börjar inte gälla förän på måndag för jag kan inte börja träna nu när jag är sjuk ändå så. Tanken är att Emelie följer med och provtränar på måndag så kanske hon med kan köpa kort där!

Sen jag kom hem har jag pluggat massor av matte. Börjar komma någolunda i fas nu.. Men fortfarande en bit kvar! Just nu ögnar jag igenom min biologi bok lite smått. Känns skittråkigt att man får lägga biologin åt sidan hela tiden för matten kräver så mycket tid!
Vi hörs vänner! Nu ska jag vila!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0