Someone like you.

Har pluggat massor av Biologi men jag är så fruktansvärt seg/snorig/etc så det går väldigt segt. Vill bara sova. Igår började jag få ont i vänstra ögat också. Det slutade aldrig rinna och när jag vaknade upp imorrse fick jag inte ens upp ögat för det var helt igenvarat (är det ett ord?) fräsch brud. Men usch vad ont det gör. Pratade nyss med Emilia. Hoppas dom hittar en lucka att komma och hälsa på. Saknar dom! Förut bodde jag ju i princip hos dom.. Lite skillnad från nu.

Men förövrigt är allt bra. Tror jag!
Nu ska jag läsa lite mer Biologi. Celler är bra grejor!
/ELIN.


Kommentarer
Postat av: emilia

Ska boka in en helg när jag kommer utan släptåg! Då kan jag hjälpa (eller stjälpa???) dig med matten ;) hahaha

2011-09-10 @ 22:39:25
URL: http://nattstad.se/EMaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0