SÖNDAG!

Igår var det den såkallade "fulsittningen". Jag och Emelie träffades upp på stan och fixade lite sedan åkte vi tillsammans hem till mig och förade lite. Runt 5 tiden träffade vi upp lite folk från klassen så gick vi allihopa till tältet sen vid 6 tiden ungefär. Det blev sång, dans, grillat osv.. Lärde känna en hel del trevligt folk faktiskt!

Framåt kvällen/natten var det tänkt att bli utgång. Men det hände en sak som gjorde mig på sjukt dåligt humör så jag och Emelie åkte hem till mig och käkade nudlar! Men jag hade en riktigt bra kväll! Längtar till finsittningen, den är på torsdag. Det blir nog väldigt roligt!

Lite senare idag kommer Mathilda och Johan till oss! Ska bli väldigt kul eftersom dom aldrig varit här och sett hur vi bor. Det blir en sväng till Ikea sen också.

Ha en trevlig dag!
Har som vanligt inga roliga bilder att dela med mig av, tyvärr..


Kommentarer
Postat av: emilia

Aha vad skoj :) Vi tar det en annan helg :) Då får ringa mig sen vid passande tillfälle ang detta inlägg... PUSS

2011-09-04 @ 16:19:37
URL: http://nattstad.se/EMaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0