Söndagskväll..

Mathilda och Johan har varit här idag. Som sagt tror jag?
Köpte massa småpyssel på Ikea.. T.ex nya, vita gardiner till vardagsrummet, en svart "lurvmatta", massa små köks- och badrumshanddukar, duschdraperi, glas, diskställ, underlakan, meeera galgar, datorstol etc etc.. Vi glömde rätt mycket med andra ord sist vi var där! Haha..

Var jättekul att dom kom och hälsade på!
Nu måste jag fortsätta med matten.. Ligger efter trots att jag pluggar VARJE dag.
Här kommer lite nya bilder som jag tog nyss!


Hatar när sladdarna syns..








Hörs!

Kommentarer
Postat av: jessica

va fint ni har fått :) och skylten är super fin ;) hihi

2011-09-04 @ 21:49:59
Postat av: Maalin

Fiint ni har det :) Måste komma och titta på hur ni har de snart :) <3

2011-09-04 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0