Tillbaka i Linköping.

Jag gillar verkligen Linköping! Börjar känna mig ganska så hemma här! Igår hade jag en riktigt bra dag i Björkvik. Jag, Mathilda och Emilia var ute och red över en timme. Var superkul! Fast jag red en ganska seg häst men hon var söt! Så idag har jag lagom ont i rumpan och insida lår.. Fyfaan!

Idag hade vi i alla fall matte först i två timmar sedan biologi i två timmar. Därefter blev det hemtenta uppgift med Johannes och Emelie. Snart klara! Måste dock be Johannes förklara allt lite mer.. Känner att jag är lite efter i svängarna!

Har anmält mig till mina första två tentor nu också.. SÅ HIMLA NERVÖS!
Nu ska jag läsa några sidor biologi!


Jag och Emelie, förra lördagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0