Tisdagskväll..

Vill börja med att säga att ni töntar (ärligt talat) som bara kommenterar för att göra reklam till eran egen blogg, fan lägg av! Har ni inte lyckats med bloggen än så nej.. Då kommer den nog aldrig bli stor heller! Om det nu är det ni vill så jävla gärna. Fan blir sur! I mitt förra inlägg skrev jag t.ex hur j*vla pissigt jag mådde osv.. En timme efter får jag en kommentar där det står: Hej, allt bra? :) Jag har nu massa tävlingar på min blogg, in och kika! Ungefär.. Hur dumt?

Okej, så. Nu har jag skällt färdigt!
Mår fortfarande pissigt. Huvudvärk, halsont och lite feber. Men har varit varit väldigt effektiv idag trots det. Har pluggat MASSOR med matte. Synd att varje tal tar så lång tid för mig bara! Har också tvättat ca 6 maskiner tvätt. Inte illa! Har beställt hem en klänning också. Den ska vara till finsittningen som är på torsdag. Hoppas den hinner komma bara! Kan visa en bild sen..

Nej fy vad jag babblar hela tiden. Min blogg är ju skittråkig med massa text. Det kanske jag ska göra lite reklam för.. VÄRLDENS TRÅKIGASTE BLOGG - SE HIT!
E.



Kommentarer
Postat av: jessica

haha jag skrattar varje gång ja ser att jag har fyra nya kommentarer, och alla är reklam! men iallfall, krya på dig gumman! :) <3

2011-09-06 @ 21:40:27
URL: http://jessicarombing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0