Tönt som man är..

Idag har det varit en riktigt seg bakis-dag. Vaknade runt elva tiden och drog sedan med Sovanny och käkade bakismat. Satt fint i magen! Nu på dagen har inte mycket hänt.. Har sovit bort halva dagen mer eller mindre. Har sådan grym ångest från igår tack vare endel. Fattar inte hur vissa är alltså! Men det är sånt man får ta, jag vet var jag har mig själv iallafall.. Och tack vare allt sånt här så har jag sån grym hemlängtan.. Saknar att bo en minuts gångavstånd från Alexandra och bara kunna snacka av mig om allt med henne, jag saknar att ha en bil som jag kan sätta mig i och åka till vem jag vill, jag saknar min mamma och pappa, jag saknar mina systrar och vänner osv osv osv. Det kommer ta lång tid innan jag vänjer mig vid den här vardagen! Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: emilia

ÄLSKAR DIG!!! Det kommer bli bra och fasiken va stolt jag är över dig att du börjat plugga all denna matte! Du är skitduktig! PUSSS

2011-09-10 @ 09:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0