Torsdag, fest?

IDAG så var Emelie tillbaka i skolan. ÄNTLIGEN är vi båda två friska - relativt. I alla fall. Hade biologi i två timmar, sen klassföreståndartid i två timmar. Gick bra och slutade vid 12. Skönt, då har man hela dagen kvar ju! Ikväll vankas det fest. Tror jag. Men det är borta i johanneslund's området. ÄRE LÅNGT DIT ELLER? Jag hittar ju som en kratta här i Linköping..Bööh. Men samtidigt, vi har matte i FYRA timmar imorgon med start 8.15 och det känns lite sådär att vara bakis då? Eller? Jag venne, får välan se.. Emelie kommer snart i alla fall och då blir det väl några glas.. Till en början...

TYYYUUUUDELS.


Kommentarer
Postat av: emilia

Tack kära syster :) Dock så avslutas denna dag med massor av regn vilket får mig att vilja åka o köpa tre ton godis! Hmm kanske ska göra det förresten? Ja det ska jag minsann, massa godis och läsk! Hoppas du får den trevlig kväll :)

2011-09-15 @ 17:34:33
URL: http://nattstad.se/emaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0