Torsdag - finsittning idag!

Gick inte på matten idag. Just för att halsen är fucked up och dessutom hade vi 5 timmars uppehåll mellan matten och biologin.. Så åker troligtvis ner till Universitetet för Biologin bara. Synd att våran föreläsare inte är så hyperkul. Han är grymt duktig på hans ämne, men lite för duktig så det mesta om celler, aminosyror, glykoskedjor osv osv blir bara en jävla smörja i mitt huvud..

När fan kommer posten föresten? Skulle behöva min klänning alltså.. Om den inte kommer får jag panik-åka-ner-på-stan och sedan impulsköpa en..
Jusde, finsittning ikväll! Synd att Emelie blivit jättesjuk hon med så hon ska ej med.. Aja, vettefan hur kvällen blir men kul hoppas jag!
/Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0